23 Eylül 2015 Çarşamba

Bayramüzeri Vezirparmağı :)


Merhaba arkadaşlar,

Gülerek başladıysak eğer bu kez de sizlere bir tarif sunmak için burada bulunuyorum. Biliyorum, şimdi “Nergiz, ev zaten dandini, yemek telaşesi bir yandan, sen de uzun uzun tarif mi yazacaksın bize?” diye dediyinizi duyar gibiyim ama merak etmeyin… Vereceğim tarif geleneksel olduğu kadar, basit, lezzetli ve de en önemlisi hafif. Bu tarifi bir gün önce sevgili Seyhan paylaşmıştı. Ben de hiç huyum olmayan bir şekilde hemen sabahına tarifi yaptım ve ev halkı tarafından beğenilerek yendi. Tarifi aşağıdaki linkte paylaşıyorum, tabii ki, Seyhan’cığımın bloğundan. Ve buradan kendisine, sık sık böyle güzel tarifler paylaşması temennisinde bulunuyorum ;)

Bu da benim sunum örneğim;
Laf aramızda Türk kahvesiyle muazzam uyumlu. Bu arada Seyhan’cığımın fotoğrafları kadar güzel olmasa da ondan kopya çektim ;)













Bu arada tarif hakkındaki fikirlerime gelirsek, başta da dediğim gibi Vezirparmağı tatlısı geleneksel olduğu kadar, basit, lezzetli ve de en önemlisi hafif… Uyarmadan geçemeyeceğim bu tatlıyı irmik sevmeyenler, şerbetli tatlı sevmeyenler zaten es geçsin. Ama yine de denenmeye değer.
Şimdiden afiyet olsun.
Not: Sizler de denedikten sonra fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın. Şimdiden iyi bayramlar ve iyi tatiller ;)

1 yorum:

  1. Çok başarısız ben bilirim az çok bu işleri bu ne dirbu

    YanıtlaSil